lørdag den 22. juni 2013

22.06.2013


Næste ting jeg gerne vil dele med Jer er lidt, ja, intim. Det er nemlig en intimsæbe!
De fleste bruger helt sikkert en intim sæbe, da den kan rengøre uden at gøre ondt og tørre ud.
Men det er faktisk også kun det de kan.

Det var lidt et tilfælde at jeg fandt Lactacyd's forskellige intim sæber, som er fokuseret på andet end bare at rengøre (hvis du rynker lidt på brynene over en intimsæbe som kan noget specielt, så kan du godt tro på at den er helt sikkert at bruge. Lactacyd er nemlig den ældste og bedste sælgende intimsæbe i verden!).



Jeg valgte at prøve den som hedder white intimate, da jeg jo har vokset en del brazils, og set at langt langt de fleste faktisk har misfarvninger i de private dele. Ja, igen gik jeg lidt i panik, og mente bestemt at jeg havde et problem.. Det er som regel med den begrundelse at jeg køber skønhedsting, hihi.

Den lover at lysne huden på 4 uger med algowhite og actipone-B, for engangs skyld aner jeg ikke hvad det er. Men det jeg kan mærke er at det har nogle milde blege agenter i sig, og at den faktisk giver en meget mild peeling af huden. Hvilket er helt perfekt til at blege et område, hvor man normalt ikke kan bruge nogle specielle sæber nede!
Det jeg er kommet frem til er at den simpelthen renser huden rigtigt godt (deraf den 'blegende' effekt), som ingen af de andre intimsæber formår!

Jeg kommer nok aldrig til at bruge andet, for jeg har aldrig før følt mig så ren og godt tilpas som efter jeg begyndte at bruge denne. Virkelig, prøv den!

Erh, hvor er det godt at jeg kan være lidt pinlig og dele det her med Jer...

Lactacyd kan købes på apoteket og i Matas, men de specielle sæber må I på ebay for at hente (som altid)!

2 kommentarer:

  1. Hejsa, jeg ville lige høre om du stadig bruger det og om det har en lige så god effekt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tinna, Undskyld det sene svar.
      Jeg bruger stadig denne ja og den har stadig helt lige så god effekt som den havde i starten. Priserne er også blevet mindre siden jeg begyndte at bruge den :)

      Slet