onsdag den 12. juni 2013

12.07.2013

Mit sidste (for nu) sommer tip: Gelélak på fødderne!

Ja, det lyder måske fjollet; fordi det mest normale er jo at få det på fingrene, da det er dem som bruges mest og derved slider mere på lakken end normalt. Derfor er det en super idé at få gelé på fingrene, så lakken holder i flere uger.

Men når nu det er sommer, går du sikkert med sandaler og lufter dermed tæerne og du skal helt sikkert også et par ture på stranden!



Her er det super smart at have gelélak på tæerne, fordi jeg er helt sikkert ikke den eneste som oplever at sand slider lakken af i løbet af kun en enkelt dag?

Jeg gider helt bestemt ikke sidde og rette i min franske pedicure hver dag, den skal bare sidde perfekt lige meget hvad. 
Med gelén kan du faktisk have perfekte negle på fødderne, hele sommeren uden at skulle tænke særligt meget over det eller lave et stort arbejde ud af det!


Du kan lave gelé-negle derhjemme selv; man kan købe forskellige kits til det. Men, for at være streng er det endnu engang en ting jeg vil fraråde, hvis du ingen erfaring har med det! Du skal være meget præcis med pålægningen og det er et langvarigt arbejde, hvis du ikke har gjort det før.

Derudover kan man få det lavet hos kosmetologer og negleteknikkere, som tit har tilbud på behandlingen (ellers kan du få det lavet sammen med en pedicure til en billigere pris). Især her op til sommer!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar