lørdag den 15. juni 2013

15.06.2013

Behøver jeg at nævne at jeg prøver rigtig mange skønhedsting og at jeg tilmed sjældent er imponeret?

Men, jeg har prøvet en maske som jeg er svært imponeret af. Faktisk lige så imponeret af, som af is Clinical's fire and ice behandling. Ikke at de gør det samme, men de virker!

Det er simpelthen noget helt naturligt skabt mudder! Rhassoul clay for at være præcis!

Jeg er aldrig imponeret af mudder masker, for de er alle lavet til at rense huden i dybden; som regel tilsat kaolin og noget frugtsyre og voila 500+ kr.

De virker, ja, men aldrig så godt at jeg har tænkt 'hold da op, det var flot!'. Jeg har mere været sådan 'Nårh, ok, det var det'.

Så, selvfølgeligt var jeg meget skeptisk over denne vidunder maske, med en utroligt højt naturligt mineral-indhold. Helt ærligt? Så god kunne den heller ikke være!



Men jeg var faktisk virkelig virkelig imponeret allerede efter første gang jeg havde brugt den! Min hud var så glat og ren, og masken størkner tilmed så meget at du ikke kan bevæge dine ansigtsmuskler, mens du har den på. 'Botox' effekten holder selv efter at du har vasket masken af, haha.

Jeg var faktisk meget imponeret over, at den faktisk kan rense huden så meget i dybden.

Men, nu kommer det bedste: Efter at have brugt masken i 3 uger ca. er min hud blevet så flot! Den er gået fra pæn til perfekt!
Den er konstant helt glat og blød (fordi den meget bedre kan tage mine almindelige cremer til sig), og jeg har faktisk opnået præcis sådan en hud nu, som en gammel klassekammerat har og som jeg syntes var noget så perfekt. Helt fin jævn, glat og blød; den føltes næsten som smør at røre ved.
Jeg er helt sikker på at det er masken her, som er skyld i skiftet i min huds tilstand.

Jeg kan simpelthen ikke anbefale masken her nok, prøv den!

Tip: Den kan bruges på hele kroppen og også i håret!


Jeg køber den på ebay , hvor 250 g. pulver koster ca. 75 kr.

5 kommentarer:

  1. Den her slags anmeldelser; jatak ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal gøre mit bedste, der er bare ikke så meget forskelligt at skrive om. Desværre :(

      Slet
  2. :O har prøvet denne en gang af en super dejlig veninde. den var simpelthen så skøn så skøn, havde faktisk glemt hvad den hed, så tak for din blog- nu kan jeg finde den på ebay^^

    vil gerne anbefale den til andre også

    hilsen milla

    SvarSlet
  3. faktisk lige bestilt en:D- fandt en pose til 65 kr-fri fragt^^-der skulle være til nogle gange

    SvarSlet