tirsdag den 18. juni 2013

18.06.2013


Tænkte at jeg ville dele min ynglings skønheds blogs med Jer! Der er mange og som sagt er grunden til at jeg selv startede, at de fleste er lidt mangelfulde.
Men, der findes nogle virkeligt flotte damer derude som deler ud af deres viden!
Og det er tilmed uden at lyde bedrevidende og overfladiske, for så står jeg af og gider simpelthen ikke læse det!
De kommer i dybden og hader (helt lige som mig) ting som ikke virker. Der skal ses resultater, og det kan man også tydeligt se på dem, at de går efter!



Er en Norsk blogger i 30'erne og er kendt som den dygtigste kosmetiske sygeplejerske i Oslo.
Hun skriver tingene som de er, og fortæller ikke hvad der er smart at gøre denne sæson. Hun fortæller hvad der virker!

Jeg elsker virkelig at læse det hun skriver, for det er veldokumenteret. Ellers er det jo bare at tage et kig på billederne af hende, hun ser fantastisk ud!!





Jeg var solgt da jeg fandt ud af at hun havde arbejdet som kosmetolog, for det giver simpelthen et bedre perspektiv til emnet, end dem som bare er uddannet journalister.
Hun skriver meget jordnært og for hele kroppen, ikke kun hudpleje, med på sin blog! Det mangler mange gange, så det er jeg glad for!
Hun får skrevet om ting som virker og giver forklaringer, igen ikke som bedrevidende, men med fokus på at hjælpe, og det elsker jeg!




Har i hørt om hende? Hun har verdens rekorden i flest plastikkirurgiske indgreb og har ændret sit udseende fuldstændigt. Jeg er ret vild med hende, for hun har virkelig vidst hvad hun ville, gået efter det og fået det! Og så elsker jeg måden hun skriver på!
Det bedste er at hun ikke kun gå efter at forbedre sig ved indgreb, hun går all-round med motion, mad og hudpleje. Hun har tilmed sin egen hudpleje linje, dog kun på to produkter.

Det er utroligt spændene at læse hvad hun skriver og om hendes liv, fordi hun ikke udsætter dig for noget der er dårligt eller ikke-dokumenteret.

Har I lyst, så tag et kig på dem 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar