torsdag den 4. april 2013

04.04.2013


Nu har jeg givet en masse gode råd, tricks og brokket mig. Så jeg er godt tilfreds

Men det betyder også at det er tid til et lidt anderledes tip! Og det endda et 'gammelt' ét!
Lycon voks har nemlig lavet en pincet-voks, som de kalder den, og selvom jeg virkeligt hader at arbejde med deres voks. Så er denne her genial!
Den kan nemlig få fat i de helt korte og tynde hår, som en pincet ellers normalt kun vil kunne få fat på.

Hvorfor jeg giver sådan en virkelig mærkelig information?
Fordi voksen kan bruges til/bliver brugt til at vokse hårene i næsen. Bare kom med alle de negative kommentarer om at det ikke er nødvendigt.
Men hvorfor frastødes vi så når man kan se hårene stikke ud af næsen (især de lange)? Og hvorfor bliver næsehårene altid photoshoppet væk på close-up billeder?

Fordi det er et skønhedsideal ikke at have uønsket hårvækst, og det er de. Og nu kan det lade sig gøre at få det gjort! (Og det er uden indgroet hår)

Jeg syntes det er genialt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar