mandag den 29. april 2013

29.04.2013


Så i min CC cream iver opdagede jeg slet ikke at jeg efterlod løsetråde til voks emnet. Ja, sådan går det lidt tit når det er mig, men de kommer her:

Nu har vi været igennem de voks områder som jeg syntes er vigtige, men jeg nejnejnej, selvfølgeligt er jeg ikke færdig og kan snakke i et væk endnu!
Så først kommer der her nogle gode råd hvis du vælger at blive vokset:

Har du Hiv, leverbetændelse eller diabetes er det ikke så god en ide at blive vokset (informere i hvert fald om det). Jeg er ked af det :(
Undgå at solbade 2 døgn efter en voksning, da huden er ekstra sensitiv ved hårsækken og derfor tager bedre imod farve (ja, du får et par rigtig flotte plettede ben!).
Lad være med at kar-/hav-/svømmehals-bade et døgn efter. Du skal også gerne lade være med at røre ved området denne periode. Det er nemlig en rigtig god kilde til at der kan gå betændelse i det hele – det kan blive til en pludseligt acne på overlæben!
Peel huden samme dag eller dagen før! Det giver et bedre og hurtigere resultat og så undgår du indgroet hår. Men det må du læse med om næste gang ;)

Like bloggen på facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar