lørdag den 27. april 2013

27.04.2013


Jeg fik jo en gave med da jeg bestilte min CC cream, hvilket var en ting som jeg ønskede mig lige så meget som CC creamen og endda i helt den rigtige farve!

Det er nemlig Rachel K's lipplumper, og ja det er virkeligt blevet det helt store og de fleste er bare virkeligt ikke pengene værd! (specielt ikke når de normalt koster omkring 300 kr.)




Normalt vil en lipplumper gøre det at den irriterer huden og på den måde øger blodtilførelsen, så læberne hæver. Denne skulle ikke virke på denne måde, men i stedet virke på den måde at den giver fugt, peeler læberne og stimulerer collagen dannelsen.
Samtidigt gør den specielle glans at læberne ser større ud!

Alt sammen uden at det gør ondt i læberne! Har andre prøvet normale lipplumpere? Og også siddet og ikke kunne tænke på andet end at det gør ondt :( ?
Det enste som kan mærkes i denne er menthol, som bare giver en frisk følelse i 10 minutter, ikke noget der gør ondt.

Jeg var faktisk ret solgt af at læse om dette, fordi jeg lider af ekstremt tørre læber (som først lige er blevet bedre efter jeg skiftede kosttilskud). Så en lipgloss som rent faktisk plejede læberne og ikke bare lagde en hinde oven på dem, som andre gør. Det var faktisk noget jeg klappede i hænderne over!

Og da jeg fik den hjem blev jeg endnu mere glad:

Før




Efter

(farven hedder Vixen)

Se ingen hævede læber, men bare noget som ser meget pænere ud!

Og det bedste er at når man tager glossen af, så er læberne ikke tørre inden under. Men fugtede!

Jeg skal helt klart have en ny, når denne er tom!


Køb den på Rachel K.
(du kan nogle gange være heldig at finde den på luxola.com eller ebay!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar