tirsdag den 23. juli 2013

23.07.2013


Har opdaget noget fantastisk, som jeg må dele med Jer!

Kan I huske hvordan mineralmake-up var det helt store hype før BB cream? Det er stadig super godt og meget mere plejende for huden end en BB cream.
Men en mineral foundation er altså et helvede at ligge på! Og det kræver (hvilket mange ikke ved) en speciel børste til at ligge dem på med: fordi børsten skal knuse make-uppen før den kan ligges på, for at få det bedste resultat.

Virkelig, det er et forfærdeligt arbejde. Og, jeg endte faktisk tilsidst med at mene, at det ikke så særligt naturligt ud heller, det virkede for pudret. En BB cream så i mit hoved meget mere naturligt ud.

Men nogle gange kunne jeg godt savne den dække-evne en mineralfoundation giver og gløden den giver huden.

Derfor blev jeg ret så glad, da jeg så én blande mineralfoundation med vand! Det troede jeg ikke man kunne; de fleste ekperter vil bare anbefale at spraye en mist over ansigtet, og så ser det naturligt ud.. Nej!
Men det her skulle prøves med det samme!





Start med en mineralfoundation (jeg har taget den fra bare minerals, fordi det var den som lå fremme) og en mac foundationbørste.

Kom en smule foundation ned i låget (som du plejer med dem) og kom hurtigt penslen ind under vand. Blend nu børsten ned i pulveret, så du får noget produkt på den og pulveret samtidigt bliver flydende.

Påfør i ansigtet med nedad gående strøg. Hvis du ikke er mig og kan få et godt resultat, bare med en børste: så er du heldig. Hvis du ikke kan, så grib en make-up svamp og tør den hurtigt hen over huden for at udviske stregerne, som penslen kan give.


Jeg er helt vild med resultatet!! Det giver mineral foundationens dække-evne, glød og pleje, det giver flydende foundations flawless look, men det har helt samme naturlige effekt som en BB cream. Det bliver ikke bedre!





Hvis du har redskaberne derhjemme, så prøv det <3 font="">


Ingen kommentarer:

Send en kommentar