fredag den 5. juli 2013

05.07.2013


Ei, jeg er så ked af at skulle udsætte Jer for det her; Men jeg er som i nok har fundet ud af ret vippe-besat, haha. Undskyld !

Til gengæld betyder det at jeg endnu engang har prøvet en ny vippe serum. Jeg ville have bestilt den fra Iglow, efter mit extensions-forsøg. Men, de ville denne gang ikke sende den til Danmark, da de var bange for at jeg fik told på. Super god service, faktisk!



Så i stedet sprang jeg på en ny serum, den fra Gosh! Den har ikke været i de danske butikker længe (altså i matas), men da den lover at wow'e dig på kun 2 uger og til kun 200 kr. Så prøvede jeg den, endnu engang fordi jeg var desperat og denne gang vitterligt var næsten uden vipper!

Normalt tager det i hvert fald 6 uger før resultaterne kan ses, og det tager altid 2-3 måneder, før at jeg siger: 'wow, det har virket'. Så ja, de 2 uger som Goshs serum lovede at skabe resultater på? Nej, det troede jeg ikke på!

Men efter kun 2,5 uge måtte jeg faktisk kigge mig i spejlet og sande at det var ret så fantastisk! Min vipper var nået den samme længde som serumen fra iglow (som jeg elskede), gav mig på 2 måneder.
På kun 2.5 uge! Det er ret ekstremt syntes jeg. Der udover er alle de vipper som faldt af under min extensions begyndt at vokse meget hurtigt frem igen, super dejligt.

Igen er det en helt klart anbefalelses værdig serum! Og så er den tilmed let at få fat i, i Matas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar