torsdag den 4. juli 2013

04.07.2013


Først, undskyld mit fravær! Jeg har været på ferie og feriestemningen vil ikke slippe, så at lave ret meget fornuftigt lige for tiden er desværre ikke en mulighed.

Men, alligevel ved jeg at i al fald fire er lidt spændte på hvem der har vundet konkurrencen fra sidste uge. Lad mig først sige at jeg er ovenud taknemmlig for at I har villet deltage, og hvor meget jeg end gerne ville give Jer alle en præmie, så går det desværre ikke! At finde en vinder var faktisk virkelig virkelig svært.

Vinderen er derfor blevet Astrid. Tillykke!

Dog har jeg, af bar' glæde, kommet frem til en lille trøstepræmie:


To stk. neglelakker fra Depend og Loreal.


Som går til Kamilla! Jeg håber meget at du vil forkæle dig selv med disse to i stedet!

Der er blevet sendt mails ud (hvis de ikke besvares inden d. 10. trækker jeg en ny/nye vinder).

Håber I nyder sommeren lige så meget som mig!

2 kommentarer:

  1. Aaah, tusind tak <3
    Jeg modtog tingene i går, og har fået prøvet sneglecremen - jeg er vild med den! Og det til trods for at jeg er hunderæd for snegle, haha.
    Igen, mange tak, det er dejligt med lidt selvforkælelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Astrid! Er virkelig glad for at du er blevet glad for det! Og at du kan bruge sneglecremen trods alt, haha :)

      Slet