torsdag den 21. februar 2013

21.02.2013


Næste er en serum fra USA, som havde fået rigtig gode anmeldelser, både online og fra min veninde; hvis vipper voksede til dobbelt længde på 14 dage! (ja, jeg så det faktisk!) Serumen hedder LiLash og skulle være den hurtigst virkende på markedet.




Så da jeg endeligt efter et års vente tid kunne få den sendt til Danmark, var jeg så spændt og tog et før billede. Men ak og ve, efter to måneder var der faktisk stort set intet sket med mine vipper (andet end at de føles betydeligt stærkere). Så før og efter billeder får I ikke, fordi det er meningsløst. Er virkelig ked af at serumen ikke virker så godt for mig (den virker lidt, trods alt). For jeg har set så flot et resultat for andre, så jeg vil faktisk stadig anbefale den.

Et minus ved den er dog at serumen syntes at klumpe:



Det virker som spild af produkt at formlen gør det.


Den sidste jeg prøvede i min desperation var en billig én, som åbenbart har været på markedet siden 50'erne! Fra Mavala (nejnej, selvfølgeligt sælges den ikke i Danmark) til ca. 70 kr. Den havde fået så god kommentarer at jeg endnu engang tænkte 'Hvorfor ikke?'... Tror faktisk bare at jeg er for let at overtale :( 



Men, jeg prøvede den og mine vipper begyndte på få dage at bue rigtig flot og blive mørkere og efter en uge er de faktisk begyndt at blive lidt længere. Det er flot!

Den kommes på som en mascara og ligge et tyndt beskyttende lag uden på vipperne, som samtidigt giver næring! Syntes det er rart med en anden tilgang til konceptet, andet end de andre som let kommer ind i øjnene.

Køb produkterne:
Lilash kan du finde på ebay, men pas på med kopierne. Så køb ikke fra en kinesisk sælger.
Mavala Double-Lash kan du finde hér.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar