lørdag den 16. februar 2013

16.02.2013


Jeg er altid sådan én som er helt overbevidst om at alle nye cremer, serumer eller hvad det nu måtte være som jeg får i hænderne. Det virker ikke! Selvom jeg har set virkelig gode resultater mange gange, så er jeg alligevel overbevidst om at det hele er en stor løgn! Lolol.

Det nøjagtigt samme troede jeg da øjenvippe serumerne kom til Danmark, og langt de fleste er da også spild af penge!
Den første som kom til Danmark var Neulash, som helt utroligt nok virkede. Jeg var meget imponeret (som jeg altid er, når det ikke er løgn det hele), og så hvordan andres bryn og vipper bare voksede og blev pæne!
Den næste som blev godkendt til at blive solgt her var Priori's serum, og den virkede sørme også! Ikke lige så godt, men den virkede!
Men helt ærligt, de sælges fra 700-1200 kr., og selv med rabatter på at kunne købe dem – så blev det altså uden mig!

Så jeg begav mig ud i dem som ikke bliver solgt i Danmark, fordi: 
1. De er billigere 
og 
2. Andre lande må komme meget mere i produkterne end vi må (tænk bare hvordan Ole Henriksen måtte lave om i sine formuleringer før de måtte blive solgt her. Altså, wtf, andre nationaliteter overlever ligeså godt eller bedre end vi gør!).


Så hæng med, de andre jeg har prøvet kommer op i næste indlæg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar