søndag den 3. februar 2013

03.02.2013


Inden jeg afslutter håndplejen hér, så vil jeg gerne dele min, lige for tiden, ynglings neglelak med Jer!


Det er OPIs Don't touch my tutu!

Det er en hvid lak, men kommes den på med kun et lag giver den simpelthen de flotteste naturlige negle. Helt som den der flotte velplejet farve kunstige negle har, bare uden at du betaler en formue og ikke har dine 'egen' negle.
Fik tilmed at vide af en negleteknikker at jeg har en virkelig flot negleplade. Erhm, så jeg holdte pænt mund om at det hele var snyd!


Og det bedste af det hele? Når den begynder at skalle af, går der flere dage før du opdager det ♥.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker alle de negle-tips du er kommet med, tak for det ♥
    Og jeg skal vist lige købe den lak næste gang jeg er inde i byen :D

    SvarSlet