mandag den 18. februar 2013

18.02.2013


Jeg lovede at fortælle om de vippeserumer, som jeg har prøvet, både godt og skidt!
Inden vi går i gang, skal det siges at jeg altid har haft meget meget korte vipper! Så jeg har haft gået med kunstige vipper næsten hver dag i 4 år, før jeg fandt vippeserumerne. Så slemt var det !

1.
Iglow vippeserum fra Norge, den koster lige omkring 300-400 kr og min holdte i 8 måneder, selvom jeg brugte den flittigt hver aften og nogle gange også om morgenen!
Der gik dog næsten 2 måneder før jeg så et resultat, men til gengæld var det et virkelig godt et af slagsen! Jeg begyndte at kunne se 'skygger' (altså vipperne) når jeg kiggede til siden og vipperne filtrede sig sammen når jeg var i bad. Årh, jeg var så lykkelig for det, haha!
Du kan finde den hér.

Men, så lavede downtown et tilbud på Prolash Pro+, til kun 149 kr. Og det kunne jeg virkelig godt lide! Fordi min iglow var ved at være tom!
Tænkte at det kunne da ikke skade når det kun var 149 kr.! Men Gud hvor har jeg fortrudt grusomt lige siden! Ville hellere have købt en hel kurvfuld starbucks latte, som ville sætte sig i latte-depoterne på lårene end at købe den serum!
Da jeg havde brugt den i 3 måneder, var den meget tæt på at være tom allerede! Udover dette begyndte jeg nogle gange at få reaktioner på den, som man får når de er for gamle (hævede øjenlåg og naturlig rød eyeliner). Efter 3 måneder. 3 MÅNEDER!
Og så var det som om mine vipper bare stille og roligt blev kortere og kortere, og mindre fyldige. Altså lige bortset fra de måske 5 vipper på hvert øje som, hold nu fast, var 1 mm 'længere'.
Skidtet sælger normalt for omkring 600 kr. Så det holder vi os fra, ok?

Der kommer nogle gode serumer i næste indlæg (og billige)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar