onsdag den 6. februar 2013

06.02.2013


Har du hørt om mandelolie før? Det har du helt sikkert! Men ved du også at det faktisk er den olie, som er bevist til at give mest fugt til huden?

Jeg har altid en stor flaske mandelolie stående, for man kan bruge den til rigtig meget.
Er selv super glad for at bruge den til vandfast make-up fjerner eller massage, både til mig selv og andre. Til at give lidt glød til huden, f.eks. benene inden de skal vises frem, men jeg kunne ikke finde på at bruge det som en 'creme' i ansigtet. Det syntes jeg simpelthen det fedter for meget til og det ender altid i håret.
Og jeg er vel ikke den eneste der syntes at fedtet-vagabondt-hår er lidt af et turn-off?



Men det jeg er mest glad for at bruge den til, er til neglebåndene! Som mig har du helt sikkert set alle de ekstremt dyre neglebåndsolier. Og hvis du er ligesom mig, så er du også alt alt for nærig til at betale 100+ for en lille olie der dufter af lavendel (selvom jeg nogle gange falder i alligevel). Mandelolie er bedre og billigere!
En smule olie rundt om neglen, gør virkelig underværker, den fugter den ekstremt tørre hud, giver næring og sørger for ved regelmæssig brug at du får stærkere og sundere negle, som tilmed vokser hurtigere.

Så, hvis du lider af negle som flækker? Er tørre/rillet eller flager? Så prøv at massere olie om neglen nogle gange om ugen og afvent resultatet.
Du bliver ikke skuffet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar