søndag den 10. februar 2013

10.02.2013


Apropos fedtede hår, så vil jeg gerne give et lille tip med omkring tørshampoo. Vi har vel alle efterhånden fået at vide, at man under ingen omstændigheder må vaske håret hverdag.
  • Hvilket vel også er helt ok? Jeg kan i hvert fald godt leve uden den irriteret hovedbund, skæl og meget andet som det medfører!
Men hvad mange så ikke helt har fundet ud af at gøre, er at bruge en tørshampoo på de dage de ikke vasker hår. Der er mange som render rundt med MEGET fedtede hår og jeg græder næsten hver gang altså. Jeg mener, ville du selv syntes det var lækkert at røre ved, hvis det ikke var dit eget. Jeg ville ikke!

En afhjælpning kan være tørshampoo! Du bruger enten pulveret eller sprayen i hovedbunden (selvfølgeligt den del af håret som er fedtede) til at suge fedtet og efter nogle minutter reder du håret igennem som normalt.
Eller, du kommer det i lige efter badet – så shampooen kan suge fedtet imens det danner sig. Dog skal du nok søge efter en tørshampoo som har din hårfarve, ellers bliver du hvidhåret før tid!

Men resultatet? Lækkert hår, med fornyet fylde! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar