tirsdag den 12. februar 2013

12.02.2013


Vi fortsætter lidt med tørshampooerne endnu, for som jeg skrev i forrige indlæg – så findes der både en pulver form og en spray form.
Da jeg havde kort hår og begyndte at bruge tørshampoo var jeg meget glad for pulveret, det gav fylde og gjorde håret lettere at sætte.
Men da mit hår begyndte at vokse længere, syntes jeg ikke at pulveret var let at fordele i håret længere og resultatet holdte derfor kun i nogle få timer. Så var jeg klam igen!

Derfor byttede jeg pulveret ud med en spray! Det var meget lettere nu at dele håret ind i nogle sektioner og spraye. Og resultatet holder også længere, nogle gange over 24 timer. Det er da flot!
Og det giver massere af fylde, selv i langt hår som hurtigt bliver tungt når det ikke er nyvasket.

Og må jeg have lov at reklamere for tørshampooen fra Gun-Britt? Den er som regel på tilbud til 40 kr. (og SU-cheap-ass hér kan rigtig godt li' det!), og giver en dejlig fylde til håret!

Og det bedste? Hvis du lader den sidde i håret lidt længere end de 2-3 minutter (altså på anden dagen), så er det muligt at redde den så meget ud at den ikke farver håret hvidt!



Den anden jeg vil fremhæve er Batiste tørshampoo'er, de kan nemlig fås med farve i (og til under 40 kr.)! Ja, det vandt de ret let mit mørke hår med!
Og jeg elsker den meget naturlige følelse som de giver håret, du kan vitterligt ikke mærke at du har det i. Altså, andet end at dit hår ikke længere føles fedtet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar