torsdag den 31. oktober 2013

31.10.2013

Iih, jeg er simpelthen stød på det mest fantastiske tip længe! Det handler selvfølgeligt om min, måske lidt højt elskede, selvbruner, men den er nødvendig når man bruger spf 50.

Vi kender vel alle det der med at en selvbruner giver et orange skær? Det er heldigvis ikke alle som gør det mere, efter at DHA er blevet opfundet.

Så er der ét problem mindre!

Men hvad jeg så tilgengæld har opdaget af problemer er at selvbruneren kan virke lidt grønlig eller grålig. Er jeg den eneste som syntes det?
Det er bestemt bedre end orange! Men stadig ikke naturligt.

Så da jeg heldigvis fik set denne på youtube (nej, virkelig I må se det, jeg elsker ham og skal se han nye videoer hver dag!), så besluttede jeg i løbet af 5 sekunder at komme rød frugtfarve i min selvbruner. Jeg stiller ingen spørgsmål når det er Goss, jeg gør det bare!



Og det er virkeligt noget af det bedste jeg længe har gjort! Min grå/grønne selvbruner ser nu allerede ved påføringen, ud som om at jeg har ligget i solen og er blevet naturligt brun! Intet slår det.

Hvis du bruger selvbruner så prøv at blande et par dråber rød frugtfarve i og ryst godt (især hvis det er creme), det giver et fantastisk resultat!


Min selvbruner er fra XenTan og hører bestemt til en af de gode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar