onsdag den 9. oktober 2013

09.10.2013

Efter indlægget om hvordan du selv kan rette dine bryn (hvilket jeg håber I har fået noget ud af), kom jeg til at tænke på at mange sikkert har dårlige pincetter liggende. Eller det vil sige, I ved det måske ikke.

Jeg har altid troet at en pincet var sådan en som knækkede ca. halvdelen af hårene og den anden halvdel kunne den ikke få med ud.
Hvis det var en god pincet, så knækkede den 10% af hårene, men kunne stadig ikke få de fine hår med ud.
Det var bare sådan det var. End of story!

Men, så var det at jeg var så heldig at få fingrene i en tweezerman pincet! Jeg havde hørt meget godt om tweezerman pincetter, men helt ærligt det var en pincet. så det var nok bare púre opspind, til en ret så dyr pris!


Men hold da op hvor blev jeg imponeret! Pincetterne får fat i alle de små/fine hår og efter 4 måneders brug har den ikke knækket et eneste hår!
Alle pengene værd!

De laver tilmed spidse pincetter, som er beregnet til at fange indgroet hår, og den virker også som en drøm!


Jeg kan simpelthen ikke anbefale de hér pincetter nok, hvis du vil gøre dit pincet-liv så meget lettere, så er det disse du skal have fat i!

De kan købes i Magasin, samt hér, hér eller hér!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar