onsdag den 23. oktober 2013

23.10.2013

Det skal siges at jeg bor sammen med min kæreste, og han har som mange andre mænd, altid været ret så ligeglad med hvilke skønhedsprodukter han brugte. Det var selvsagt noget jeg havde det lidt svært ved.. Bare lidt.

Så da han begyndte at beklage sig over at huden var for tør, altså så tør at den gør ondt, klør og strammer, da så jeg min chance og kastede mig frådende over produkterne! (Ja, det gjorde jeg)

Så jeg tog de forfærdelige ting fra supermarkedet, og kastede dem med et nok lidt for stort smil og selvtilfredshed ud. Undskyld hvis du bruger ting derfra, men de er altså ikke gode!

Og så skiftede jeg det hele ud på hans vegne. Mine eneste to krav til det jeg fandt var at det ikke måtte være dyrt, det skulle kunne betale sig at købe gode ting i stedet for dårlige. 
Andet krav var at det skulle virke, som kosmetolog ved jeg nemlig at står du overfor en mand, så har du tabt hvis ikke det første produkt giver en kæmpe effekt. Så det her skulle gennemtænkes.



Planen hedder derfor nu:

Yes too, Carrots Hydrating Shower Gel, fordi den koster 60kr for en halv liter. Den indholder ikke parfume, parabener, farve eller sulfat så allerede her er der en super god rens til kroppen, som ikke tørrer ud. Udover dette er det den bedste bodywash jeg nogensinde har prøvet, det er lige før at man ikke behøver en creme bagefter, så fugtet er huden!
Den kan også findes i matas.

Nivea In-Shower Bodylotion, er fra supermarkedet eller matas, men den er faktisk god! Den er let at komme på kroppen hvis huden er lidt ekstra tør en dag, og det virker tilmed heller ikke mærkeligt-creme-agtigt, for den kommes på som en bodywash og skylles af igen efter nogle sekunder. Din hud er hurtigt fugtede uden at føles fedtede.

En ansigts scrub, her er det altså at min kommer ind i badet nogle gange. Så det er en god kvalitet. Men hvis du ikke renser huden med ansigtsrens hver dag, så kommer ansigtshuden sandsynligvis til at se lidt grim/trist/grå/tilstoppet ud efterhånden. Den letteste metode for at få noget gjort var at påtvinge en ansigts scrub én gang om ugen, så det ikke går helt galt. 

REN multi tasking after shave balm, er nødvendig efter en barbering, og denne er faldet i rigtig god jord fordi den blødgørere og beroliger huden, med det samme. Uden at gøre ondt som mange andre aftershaves kan gøre. 
Bonus: det ser ud som om at flasken her vil holde i langt over 1 år!
Fåes også i Matas  

Loreal Paris Men Expert Hydra Energetic, er en ansigtcreme som giver glød til ansigtet og som tilmed kan bruges omkring øjenområdet og også have en virkning. Nej, det er ikke en fantastik creme denne her, men den gør virkelig hvad den lover!
Fåes i matas eller supermarkedet.

Det at skifte produkterne ud til noget bedre, har haft en kæmpe effekt, uden at han har behøvet at ændre på sine rutiner. Bortset fra ansigts scruben, men det er det værd!

Så hvis du vil gøre noget godt for dig, din mand/kæreste eller far, så prøv at kig efter de produkter her. De virker nemlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar