fredag den 4. oktober 2013

04.10.2013

Nu er det at jeg ved at jeg gør virkelig meget ud af mit udseeende, jeg ser det faktisk lidt som en hobby/livsstil. Men jeg ved også at det bestemt ikke er lige så mange som er lige så passioneret med det som jeg er, faktisk ret så få, haha.

Men, med henblik på at I måske læser min blog og måske nogle gange føler at det er alt for meget man skal gøre for at se velplejet ud. Så har jeg samlet de 5 Bedste råd til at passe på sit ydre! De er disse som virkelig gør en forskel!



1. Rens din hud! Morgen og aften, der er simpelthen ikke noget værer end en ikke-renset hud. Ikke nok med at den bliver gusten og grå, den har lettere tendens til bumser, hudorme og rynker. 
Brugerdu en creme om dagen, så må jeg desværre meddele at du intet får ud af den, hvis du ikke rens huden først!

2. Dyrk motion! Ja, det er åbenbart kuren til alt. Men det øger blodcirkulationen og sætter fordøjelsen igang. Resultatet bliver en glødene hud, uden alt for mange affaldstoffer som skal ud igennem den.

3. Spis sundt og undgå for meget sukker! Hvorfor skriver jeg ikke om qvick-fixene? Fordi 70% af en pæn hud (og en flad mave) ligger i køkkenet! Hvis du vil vide hvorfor du ikke skal spise sukker så kig hér.

4. Drik vand og spis kosttilskud og olier! Vand renser og fugter til dels. Men hvorfor kosttilskud? Fordi lige meget hvor sundt og godt du spiser, så er detumueligt at få dækket alle dine vitamin og antioxodant behov, derfor er en vitaminpille af god kvalitet vigtig. Olier, som kokosolie og omega3 osv. er også vigtige, igen så skal du altså spise virkeligt mange nødder og fisk for at få dækket behovet. Så gør det lettere for dig selv og tag et par skefulde om dagen.

5. Brug en natcreme og en spf! Når du sover genopbygger huden sig selv, så giv den noget at genopbygge sig med, hvilket en natcreme giver den. Om dagen bruges en høj solfaktor, året rundt også indenfor, 80% af hudens ældning kommer fra solen. Så undgå det så godt du kan!

God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar