onsdag den 16. oktober 2013

16.10.2013

Det er vidst på tide at jeg deler (eller, måske igen deler) en af mine favoritter. Ikke at jeg bruger det hver dag, men jeg skal have det i skabet, ellers er der bare noget galt.
Mandelolie!
Ja, jeg har snakket om det før, men det er simpelthen et lille nemt og billigt vidunder, som kan bruges til meget.
Det kan bruges til selvsagt at massere i, eller du kan komme det på salaten hvis den er spiselig eller det kan bruges som en neglebåndsolie! Du kan tilmed ret så effektivt fjerne make-up med det, selv vandfast, uden at det irritere huden som mange andre olier kan gøre det.


Nogle vil måske mene at mandelolien kan bruges lidt som en serum eller creme, men lige meget hvad så syntes jeg der bliver for fedtede. Derfor fandt jeg ud af her den anden dag, at man kan blande det i sin creme. Jeg havde fået fat i en, ret så dårlig bodylotion, som ikke gjorde sit arbejde, så jeg greb mandelolien og hældte en god del i cremen og rystede. 
Det overraskede mig ret så meget, at lotionen faktisk er rigtig god nu!

  • Så mangler du lidt ekstra fugt end hvad din lotion kan tilbyde, så bland den med mandelolie!


Tilsidst kan du selvfølgeligt også lave din egen kropspeeling med en mandelolie, som jeg f.eks. har beskrevet lige hér!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar