onsdag den 29. maj 2013

29.05.2013


Så inden jeg giver min dejlige sommer-make-up guide væk til Jer, så syntes jeg jo selvfølgeligt at man skal tage sig godt af sin hud inden! Fordi du kan ikke få nogen form for glød frem i huden med make-up, hvis den ikke er der fra starten.

Start med at rense din hud, med en rens til din hudtype eller brug en oxygens rens, de kan faktisk bruges af alle og oxygen produkter giver en fantastisk glød! Brug evt. en toner og serum; hvis du kan skifte serumen ud med en form for rose hip oil, så er du virkeligt godt kørende til en glødende hud!
Til sidst en dagcreme og en spf. Det lyder af meget, men det betaler sig 100%.

Næste step er kroppen, jeg ved at rigtig mange forsømmer den om vinteren, men det gør det bare svære at rette op på, når det er sommer. Start med en god exfoliering (du kan lave din egen hér), og en god kropscreme. Må indrømme at jeg er blevet ret så forfalden til Plaisir's 'moisturising body lotion normal skin', til kun 80 kr. i matas. Den er virkelig god, selvom jeg normalt hader mærket, så har de gjort det godt med denne her.

Rose Hip Oil serum fås i form af 'The Organic Pharmacy''s i matas/magasin eller Pai's hér

Oxygen produkter fås fra 'Missha' på ebay, fra 'dermaoxy' hos kosmetologen eller fra 'Bliss' enten hér eller hos Sephora.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar