onsdag den 22. maj 2013

22.05.2013


Jeg havde planlagt en lille tour igennem noget sommerforberedelse, men mente at to ting lige var vigtigere at få på plads først!
Det første er simpelthen mine kosttilskud, som jeg har haft skiftet ud det sidste halve år, til nogle noget dyrer løsninger.
Men efter jeg så hvordan kinesiske laboratorier ingen sikkerhed (viden måske?) har, imens at der faktisk har været fundet lim (!!) i piller, fra Kina især. Jeg var efterhånden meget bange for at min krop simpelthen ikke optog de vitaminer jeg tog, men i stedet havde et kæmpe arbejde med at nedbryde pillen i stedet!
Så tænkte jeg at det var på tide at skifte mine billige vitaminpiller ud, med en (meget) dyrer slags.


Alle de her kosttilskud tager jeg nu i løbet af en dag!

Super+ Total er et helt nyt koncept og skabt/produceret i Danmark. Pillerne er lavet specielt til skandinavisk behov! De indeholder ikke 100% af det du skal have i løbet af en dag (som normale piller gør) men i stedet fra 19%-300% af dine forskellige indtag. Fordi mange ting får du igennem kosten allerede, så der er ingen grund til at overspise vitaminerne.

De store plusser ved de her er helt bestemt at de indeholder rigtig mange antioxidanter og biotin (som er super godt for håret)!
Og at de ligeledes er lavet på en måde, så du kan tage 2 piller i stedet for én, på en dag, hvis du føler behov for det.
Jeg tager altid 2 når jeg er syg eller føler mig syg, og vupti er det væk! Derudover har jeg også meget mindre forkølelse og influenza end jeg nogensinde har haft før, imens at jeg har bedre energi.

De koster 249 kr. for 150 stk, så det er virkelig dyrt, men pengene værd! De kan fås i Matas.


Hyaluron Syre tilskud var det næste jeg sprang på, simpelthen fordi jeg havde så tørre læber. Sådan revnede flere gange om dagen, og jeg skulle komme læbepomade på 1-2 gange i timen. Mine læber er ligefrem tigerstribet af ar!
Så jeg læste et sted at man kunne få hyaluron tilskud, som er det stof restylane er lavet af og som vi har helt naturligt i huden til at binde fugt. Hyaluron syren kan binde 10x sin egen vægt i vand!

Eneste problem er at molekylet er stort og vil have svært ved at blive optaget i maven, ellers er det et perfekt kosttillskud. Men jeg var desperat og købte det!
Rigtig nok kan jeg mærke at jeg får meget mere ud af at spise én pille om morgenen og én om aftenen.
Men hold da op et resultat! Jeg kan faktisk gå en hel dag og glemme at komme læbepomade på nu, og min læber er kun flækket 2 gange på et halvt år. Derudover er resten af min hud ligeledes flottere; den er meget mere fugtede over hele kroppen.
Så hvis du tager en pille morgen og aften, så virker det her som en drøm.
De kan købes på ebay, 200 stk. til ca. 100 kr.



Collagen tilskud er noget jeg har taget før, men jeg var meget i tvivl om hvorvidt det var spild af penge at tage dem igen. Collagen er igen noget vi har naturligt i huden, og holder rynker for døren.

Men problemet er at det er et protein! Og proteiner bliver lige meget hvad, spaltet i maven til den samme aminosyre.
Så teoretisk set er det her faktisk spild af penge.
Ikke desto mindre har jeg alligevel set en forskel af at tage dem (og jeg aner ikke hvorfor!), mine læber blev igen pænere, min hud heler virkeligt hurtigt! Og mine 'morgen-rynker' i panden, som kun jeg kan se, er næsten væk.

De sælges på ebay, 200 stk for ca. 90 kr.

Tilsidst har jeg kunnet se en stor forskel på mit hår, efter at blande hyaluron syre og super+ total sammen. Det er meget mere skinnende, mere fugtede og så er det begyndt at vokse sindsygt hurtigt!

Håber det kan give lidt inspiration til at skifte piller ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar