fredag den 24. maj 2013

24.05.2013


Jeg beretter næsten alt på bloggen af skønhedsting, så derfor vil jeg også indvi jer i dette:
Jeg har simpelthen for første gang prøvet eyelash extensions!

Ja, nu tænker du sikkert; 'det var du virkeligt længe om!' Og jeg kan kun give ret! Men har aldrig rigtigt kunne overbevise mig selv om at det var 900-1500 kr. værd at få sat vipperne på.

Så jeg var heldig, og fandt et billigt sted. Så kommer næste udbrud; 'Er det nu også klogt? For det kan være en uden erfaring og med dårlige produkter.' Og, altså, det var så her at jeg bare tog chancen og prøvede! Efter at have holdt øje med før/efter billeder i nogle måneder, tog jeg mod til mig og bestilte en tid.

Resultatet kan ses her:
Før:



Efter:

Billedet er efter at jeg selv klippede vipperne til.

Så, hvorfor jeg klippede dem til? Fordi de simpelthen var alt for lange og ujævne (i mit hoved er naturlige vipper altså ikke helt op til brynene). Derudover er vipperne virkeligt flotte på billeder. Men i virkeligheden??
  • De er lavet af hård, tung plastik og slet ikke behagelige at have på.
  • De er ikke sat helt ud på de yderste vipper på det ene øje, selv om jeg bad om dette 2 gange (de blev bare redt til siden så det lignede, lol). Mit ene øje så derfor rundere ud en det andet.
  • Der blev hevet og flået i mine vipper mens de blev sat på, det gjorde ret ondt.
  • De er ikke sat ordenligt på, så de hårde plastik-hår stikker ind i huden på øjenlågene, og får dem til at hæve.
  • For at slutte det hele godt af, blev jeg stukket med en skarp pincet på den vådevippekant under påsætningen.

I det mindste kostede hele uhyrligheden kun 300 kr. så jeg føler ikke det største spild. Fik da prøvet extensions!
Så ja, det folk advarer imod, med ikke at tage amatører til arbejdet og gå efter det billigste. Det er så sandt, lad være med det!

Men skal jeg have det igen bliver det af en professionel og med minkvipper! Så overvejer du det samme, så spar op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar