søndag den 26. maj 2013

26.05.2013


Nu er det snart sommer! Er jeg den eneste som lever for den årstid?

Men, det er også der langt de fleste går i panik, fordi du kan endeligt vise sommerkjolen frem, som du helt sikkert har købt en million af igennem vinteren.. Eller er det også kun mig?
Men, en sommerkjole viser hud, massere af den! Og huden skal gerne være pæn og glødende, ligesom sommerbillederne i bladene. Men, inden vi gå i gang med det projekt, vil jeg gerne sige at i bladene er det altså en vældig god fotograf som ligger et par, 'nu-er-du-meget-flottere'-filtre henover billederne. Samt en make-up artist med i tasken, som kun bruger 'tung' make-up fordi det skal se pænt ud på billederne, og make-uppen er sandsynligvis fordelt udover hele kroppen. Jeg ved ikke med Jer, men er jeg på ferie eller bare til hverdag – så er der ingen chance for at jeg går med så meget make-up (det er kun pænt på billeder) eller gider gøre så meget ud af det.
Men men, selvfølgeligt kan det jo gøres på en meget lettere måde – så det kan du læse om i de næste par indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar