søndag den 12. maj 2013

12.05.2013

Jeg ved ikke om nogle af Jer har problemer med at sove? Jeg har tit!
Så da jeg rent tilfældigt fandt This Works! Deep Sleep Pillow Talk, lige i en periode hvor jeg ikke kunne sove. Ja, så købte jeg det, uden at tænke to gange.



Jeg købte det som et sæt, med en lavendel spray til hovedpuden og en æterisk olie stick til håndledene.
Herligheden fungere ved at du lige inden du ligger dig sprayer lidt lavendel på puden, og kommer sticken på håndledene. Herefter sætter du håndledet op til næsen og tager en dyb indånding, eukalyptussen og lavendel vil nu sørge for at du bliver afslappet og kan trække vejret ordenligt.

I løbet af natten vil både pude og håndled sørge for at du slapper af.

Jeg ved det måske lyder lidt langt ud, hvis man ikke ved hvor stor ind indvirkning dufte har på kroppen. Men det her ikk? Det virker!
Hver gang jeg kan mærke at det bliver en dårlig nat, så tager jeg sættet frem. Hver gang bliver jeg hurtigt beroliget, falder let i søvn og har en god nats søvn! Det er simpelthen et vidunder sæt, som er alle pengene værd!

(syntes du stadig det er lidt svært at sove, så prøv at varme et glas mælk og drik det, det hjælper også fantastisk)

Du kan købe det som sæt hér, hvilket er meget billigere end at købe tingene enkeltvis!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar