tirsdag den 13. august 2013

13.08.2013


Jeg fik en del øjenskygger i Juni's Goodiebox, boxene er nu blevet dyrer, så jeg er nok stadig en smule skuffet over at det stadig ikke er favoritter der ligger i dem.

Men, da der nu var hele 3 øjenskygger i den (!!), og den ene var en creme øjenskygge. Så skulle det prøves. Jeg elsker nemlig creme øjenskygger, der findes simpelthen ikke en lettere måde at ligge øjenmake-up på! Det eneste du skal bruge er dine fingre, ingen pensler! Og de er meget meget lettere at blende ud end pudderskygger + de holder formidabelt.. Hvorfor er det egentligt igen at jeg bruger pudderskygger nogle gange?

Paletten er fra MAC og stiften fra Gosh

Tilbage til goodieboxen, skyggen jeg fik med er på stift og fra Gosh. Jeg kan faktisk ikke lide Gosh make-up særligt tit, og ja, denne var heller ingen undtagelse. Udover at farven bare ikke liige er mig (jeg hader kobberfarver), så er den også lidt for let at blende ud til ingen ting.

Men, det den er god til er som en base for et helt look!

Start med Gosh stiften i farven Love That Copper, på halvdelen af øjenlåget og lidt over globelinjen.


Blend den ud, så det ligger ens på begge øjne, tag nu en hvid creme skygge og kom på resten af låget og ned i den inderste øjenkrog. Blend den ind i kobberfarven.


Tag en chokoladebrun cremeskygge og kom den i en let trykkende bevægelse langs yderste vippekant og op i midten af kobberfarven. Så farven bliver intens.
Kom ligeledes under øjet.



Tag en sort cremeskygge og kom meget meget lidt langs den yderste vippekant og blend forsigtigt opad. Kom en lidt af det resterende du har tilbage på fingeren under øjet.


Tegn med en sort eyeliner på den vådevippekant og kom massere af mascara på. Undskyld, jeg elsker det, hvis det bliver for voldsomt for dig, så skip eyelineren!

Og færdig!


Cremeskygger er super gode hvis du har travle morgener eller bare vil have massere øjenskygge på til hverdag, men ikke gider bruge 10 min.+ på din øjenmake-up. Det her tager nemlig kun 2 min, med det hele!


Har også brugt MAC's cremeskygger, som jeg er meget gladere for end Gosh!

1 kommentar: