onsdag den 7. august 2013

07.08.2013


Har I hørt om Yes to? Jeg syntes det er et genialt koncept, gode produkter, næsten økologiske og til virkeligt gode priser.

Dog er der én ting jeg er faldet helt for; deres læbepomade.
Jeg havde længe brugt Murads shooting skin, lip and curticle care. Den var fantastisk og hjalp meget på min ekstremt tørre læber. Men da de satte prisen 2x op og indholdet 3x ned, så blev jeg skuffet og derefter sur. Så sur at jeg skrev et klagebrev til Murads hovedkontor.. Jeg fik aldrig svar, haha. Hende den sure dansker.



Men jagten gik ind for at finde noget nyt. Mange ville hjælpe i en god mening, men hvis der er noget jeg ved, så er det at de fleste kan li' lanolin, petrolatum osv. i deres pomade, og at jeg skyer det som pesten.
Det er lidt som bare at komme vaseline på, det ligger en hinde oven på læberne, det føles måske rart. Men det gør intet for huden, INTET (nej, det passer ikke – det giver dig måske hudorme), det er ikke ting som har mulighed for at trænge ned i huden.
Jeg gik mere og mere i panik, for det er svært at finde produkter uden de ingredienser. Men så kom redningen NUXE og Yes to!
Nuxe bruger jeg om natten for det er en tyk balm, mens Yes To er god om dagen, da det er en stick!

Yes to indeholder kun alle de gode olier, som plejer, beskytter og fugter læberne rigtig godt. Den er på stick, hvilket er noget jeg er meget begejstret over, for gode læbebalmer plejer kun at komme i besværlige påføringsformer, så man ikke bruger dem så meget som man burde.

De koster ca. 40 kr. i matas og 25 kr. på beautybay

Ingen kommentarer:

Send en kommentar