lørdag den 10. august 2013

10.08.2013


Den sidste ting jeg købte var en bodhi gaveæske, som skulle indeholde en 250 ml. bodywash og en 40 ml. bodylotion. I stedet fik jeg en 250 ml. bodywash og en 250 ml. bodylotion.

Jeg var rimeligt heldig allerede her, men det gode er at jeg har trykket like til beautybay.com på facebook, og her har de denne gode service at de kun hér gør opmærksom på når de nogle gange sætter en af deres ting ned med 50%.
Så ja, jeg fik hele herligheden her til kun 103 kr.! Den gaveæske som de sendte (fordi de vidst har sendt forkert) koster normalt over 400 kr.
Jeg er godt tilfreds.



Men hvad er så så godt ved det her? Det er selvfølgeligt et luksus produkt, som bifalder til lidt selvforkælelse. Jeg valgte Ylang Ylang Incesa Sensual, som virker blødgørende, stimulerer til nye celler, virker antibakteriel og beroligende, da det er med æteriske olier.
Altså, det her er simpelthen en sanseoplevelse, som samtiddigt gør noget rigtig godt for huden!

Hvad jeg dog helt fald for var er de ingredienser som produkterne ikke indeholder!
Fri for:
  • Parabener
  • Syntetisk farve og duft
  • sulphater (ja, den dér forfærdelige ting, som jeg gerne taler grimt om)
  • Ingen animalske produkter (bortset fra honning og bivoks)

De har en kraftig duft, pga. olierne, men det er ikke så det bliver ubehageligt.
Faktisk behøves der næsten ikke en lotion bagefter, for bodywashen virker så plejende på huden at det er helt fantastisk.

Men, tilgengæld er bodylotionen også en rigtig god ting. Den er let i konsistensen, og trænger først ind i huden efter ca. et halvt minut. Så det er faktisk muligt for en gangs skyld at kunne smøre lotionen ud, inden at den bare forsvinder mellem fingrene på dig. Det er et stort plus syntes jeg!
Den fugter også rigtig godt, og man har en dejlig hud efter at have brugt disse to.

Hvis du skal forkæle dig selv, så købes de på beautybay eller på bodhi's egen side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar