mandag den 5. august 2013

05.08.2013


Fik en mail fra beautybay:




Det tog mig et kvart sekund at tænke: 'Jeg køber for meget!'

Havde besluttet at Juli måned skulle jeg ikke købe skønhedsting, det kunne jeg da sagtens holde!
...
Så jeg købte kun 4 ting + min goodiebox. Men det var min egen fejl, jeg havde glemt at der er udsalg og at mange ting er sat ned med 50% (som i; alt hvad jeg købte var). Jeg er let at overtale, desværre, 'denne her er lækker og sat ned!' = jeg har svært ved at sige nej.

Sagde dog nej til frisøren, jeg ville gerne have sagt ja, men der står lige nu 4 shampooer på min badeværelses hylde og der er på ingen måde plads til mere. Så jeg havde en god grund..

Er jeg den eneste som har det sådan? Jeg håber det lidt.

Men, her er så denne måneds indkøb:


Ja, jeg har købt et matas produkt! Hvad gi'r I!

Selvsagt skal jeg have noget ekstra godt ud af udsalget, så jeg vil i de næste par indlæg dele med Jer hvad jeg syntes om tingene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar