mandag den 16. september 2013

16.09.2013

Jeg har længe, længe været på udkig efter en øjencreme som kan; lysne, fugte, genopbygge, bekæmpe rynker og give et pænt øjenområde. Uden at indeholde frugtsyre, for det synes jeg er for skrapt til øjenområdet.


Det lyder lidt som det alle cremer lover, men ingen af dem holder løftet og det er derfor næsten umuligt at finde. Har været mange igennem, da jeg havde mulighed for at tage prøver med hjem og teste dem alt hvad jeg lystede pga. arbejde. Lige meget hvad blev jeg skuffet hver gang! De manglede altid mindst ét af de punkter som jeg søgte.



Det var derfor også med ret stor glæde at jeg endeligt fandt den creme som opfyldte mine øjen-ønsker!
Alpha-H absolute eye complex, inderholder trods navnet ikke AHA og holder virkelig hvad den lover + giver lidt ekstra!
Efter ikke engang en uge kunne jeg se en tydelig forskel i den mørkefarve om øjnene og huden er i det hele taget bare pænere! Jeg anbefaler virkeligt denne på det varmeste.


Købes hér eller hér.     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar